Första dagen i skolan sen lovet

Ja, vad ska man skriva. Det var segt att gå upp efter att ha kunnat sova ut någonlunda i en vecka. Det är hemsk tråkigt att ta den där tidiga bussen, och börja använda hjärnan igen, men nu gör vi det bästa av situationen och slutar klaga ! ;)

Ja, idag blir det skola från åtta till elva, så det blir en väldigt slapp dag första dagen. :) Sedan ska jag fika med fina vänner och sen ska jag kanske hänga med min bror när han klipper sig eller så ska jag vara smakråd till min pojkvän som ska handla upp sina presentkort, sen får jag se vad som händer :) 


Kommentarer
e king säger:

Visst är dom gulliga!? :)

2012-02-20 | 09:26:19
Bloggadress: http://eking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback