Nagel-inspiration

Sitter just nu och letar efter inspiration till mina tråkiga naglar, har ju inte haft någon kul design sen jag hade lösnaglarna (sista bilden). Funderar på att antingen göra en Alla Hjärtans Dag-design med till exempel en skjorta på en nagel och hjärtan eller likande, men det är kanske lite för tidigt? Annars gör jag någon annan tillfällig som inte är för jobbig och ta bort :) Får helt enkelt avgöra det ikväll efter att jag varit med Nikkie och Lollo :)

Tidigare designer jag eller någon i min närhet har haft:

bild ett & två - fotograf: Marcus - modell: jag - kamera: nikon d3000
bild tre - fotograf: jag - modell: Nikkie - kamera: iphone 4g
bild fyra - fotograf: jag - modell: jag - kamera: iphone 4g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback