Smootiesugen med ett stort problem..

Hejhej :)

I och med att jag är klar med allt som ska vara klart innan lovet, så sitter jag och letar inspiration till kvällen och till lovet, och blev galet sugen på smootie. Problemet är dock att jag varken gillar fil, yoghurt eller bär och väldigt få frukter. Hur många andra smooties finns det än banan i så fall? Så ska försöka mig på en banansmootie efter detta recept och istället för en banan så ska jag ha två, i hopp om att det tar bort yoghurtsmaken: 

Ger 1 stort glas.

Släng i alla ingredienserna i en blender/mix sätt igång tills allt blivit realtivt smooth.
Perfekt som frukost ihop med en smörgås.
Källa: http://menumo.se/recept/158/snabb-banansmoothie-yoghurt-lattmjolk-banan

 

Hoppas ni får lika bra dag som jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback