Hemma ifrån barnvakteriet!

Haft en underbart mysig kväll när jag och resten av familjen var barnvakt åt mammas kompisar. Har lekt med barbie, lego, kollat på fem myror är fler än fyra elefanter och gjort en massa andra nostalgisaker som påminner mig om min egen barndom! Så skönt det är att få leka av sig ibland och vara allmänt busig :)

Har en lånedator nu ett tag, dock så har den inga program så det kommer att bli en hel del mobilinlägg i framtiden ändå, men nu har jag en möjlighet att svara på era kommentarer - vilket är skönt! För nya bilder vet jag att ni vill ha, vilket jag inte kan/får fixa på denna datorn pga olika skäl... Men nu vet ni läget i alla fall :)

Det får bli en härlig standardbild ifrån datorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback