Tänkt på en sak...

Kollade igenom mina gamla inlägg och bilder där jag ler med öppen mun och då ser det ut som jag har en huggtand på ena sidan, lite vampire-style! Vet inte varför jag kom och tänka på det just idag, när jag har haft det så sen i åttan, men när man har brist på annat tänkande, så blir det väl så ;)

Detta menar jag:
image description
tanden på vänster sida.
image description
image description
tanden på höger sida

är det bara jag som tänker på det?

Anledningen till att det är så är för att förr i tiden (från när jag tappat mjölktänderna till och med sjuan) så hade jag en tand som inte ville sitta där den skulle och efter att ha dragit ut en mjölktand, så blev det räls. Andra tandställningen iordningen (haft en sådär man har på natten) och efter ett år så har hörntanden och kindtanden bytt plats! Det är därför jag bara har det på ena sidan och inte andra ;) 

Alltså, där det ska vara en hörntand på min vänstersida, är en hörntand!
Hoppas ni fattade ! :)

Kommentarer
Ronjaa säger:

Sv: :) Bara skola, har du?

2012-05-21 | 21:48:40
Bloggadress: http://iwasborrnthisway.blogg.se/
BATTS säger:

finis!

2012-05-21 | 22:02:20
Bloggadress: http://batts.blogg.se/
Estelle säger:

Är ju bara coolt med en tand som är lite huggtandsliknande :)

Kände en tjej som hade det på båda sidorna och ännu mer huggtandsliknande, himla charmigt! Tyvärr gillade hon det inte själv...

2012-05-22 | 20:14:36
Bloggadress: http://tankarsombankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback