Sminkkurs!


 
Vid klockan 18 idag var jag iväg på sminkkurs och detta är resultatet! Med sällskap av Elin, Elin och Lisa så traskade vi iväg till Body Shop och blev sminkade och såhär är mitt resultat! Blev några kronor fattigare - men fyllde på mitt sminkförråd. Ibland får man unna sig lite. Men sjukt mysigt var det och kanon sällskap gör det alltid mycket trevligare - helt klart! Göööörsnygga blev vi också ! ;) Sjukt trevlig tjej som sminkade oss också - det gjorde väldigt mycket.
 
Annars rullar livet på som vanligt - trots den dåliga uppdateringen. Men när jag har tid och ork - då ska jag verkligen ta tag i bloggen och min hemsida. Just nu är det väldigt mycket med körkortet, men man kan ju inte göra allt! Prioritering är månadens ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback