En senaste uppdate ifrån mig!

 
Två bilder ifrån min instagram. Första bilden är från min praktik där vi fått in julprodukter som ska fotas i mängder ett tag framöver och den sista är tagen för en timme sen med texten "Smile - det lilla ordet med så stor betydelse. Det lilla ordet betyder så mycket för mig. Just det ordet." 
 
Det är väl på ett ungefär hur mina veckor ser ut. Praktik varvat med skola och sedan när man kommer hem så ska man plugga eller göra något annat. Tänkte åka förbi mamma imorgon och hämta min kamera och tillbehör till den som jag inte fick med mig i fredags och så ska Oskar och jag fota massa mysiga höstbilder på studiedagen på torsdag! Hoppas verkligen att skogen här intill har fått fina färger! 
 
Hoppas ni har det underbart mysigt nu när hösten är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback