Första dagen på det sista lovet.

 
Nu tar första dagen på mitt sista höstlov någonsin tagit slut och jag undrar verkligen vart tiden springer iväg. Jag tror alltid att jag ska hinna ca 150 saker på en dag men det gör man ju aldrig. Började dagen med att få frukost på sängen av min älskade pojkvän och sen var det mys med Oskar och Alfred som gällde innan jag stressduschade och en halvtimme senare satt jag och Oskar på bussen. Han på väg hem och jag på väg till körskolan.
 
Efter en timmes körlektion så åkte jag och fikade med mormor, morfar och bror. Jag och bror gav nämligen morfar en fika med oss barnbarn när han fyllde år i september och jag kände att det var dags att ta tag i det nu! Efter 1½ timme blev vi utslängda från fiket då lunchen stängde och sen när jag kom hem har jag suttit och skrivit en massa textarbeten till projektarbetet. 
 
Resterande vecka ser väl ut på ett ungefär såhär:
Tisdag: Åka till praktiken och jobba ett par timmar och senare på kvällen så ska jag ut och äta med Oskar och hans pappa. Oskars pappa bor vanligtvis i Östersund men är nere för olika jobbärenden.
Onsdag: Helt tom just nu. Ska antagligen åka ner till körskolan och sätta mig och plugga ett par timmar! Det är ju en hel del teori som ska vara klar innan man kör upp ;)
Torsdag: Körlektion och sedan ska jag och Nikkie sitta och arbeta med projektarbetet.
Fredag: Halloweenfest 
Lördag: Troligtvis utgång och 11 månader med världens finaste kille!
Söndag: Helt tomt, kanske pluggar en del här med. 
Ströuppgifter: Fota handelshögskolan till mamma, fixa min nya domän (!), plugga kring tekniken stilleben och matematik, plugga körkortsteori till tusen!
 
och sen är mitt allra sista höstlov slut. Känns hemskt på något vis. Håller på att bli vuxen och en självständig individ som snart ska börja tänka på hur jag vill spendera resten av mitt liv. En som bestämmer helt själv över allt. Okej, kanske inte allt - men mycket! Läskigt.

Kommentarer
sandra säger:

Har precis startat upp en novellblogg om Justin Bieber, första kapitlet uppe redan. Skulle vara kul om du kika in och läste och lämnar en kommentar vad du tycker om den! Trevlig kväll! :)

2012-10-31 | 00:57:41
Bloggadress: http://justindbnoveller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback