Bloggenkät!



 
Hur länge har du bloggat? Från första början är det väl sen 3-4 år tillbaka men på denna sen januari -12.
 
Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut innan du själv började blogga? Vet inte riktigt, tyckte det mest var intressant att läsa om deras vardag.
 
Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Nevnarien !
 
Hur känner du nu inför dina allra första blogginlägg? På den här bloggen helt okej, om jag skulle ha läst de från mina föregående skulle jag fundera på hur jag verkligen tänkte..
 
Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? 
Alla de jag följer på bloglovin - runt 20st.
 
Hur många av de bloggar du läser är dagboksbloggar och inte ämnesbloggar? 
Inte så ofta numera, mer innan :)
 
Nämn en bloggare som verkar vara väldigt, enormt jätteolik dig, vars blogg du tycker om? 
det är några stycken, kan inte nämna en.
 
Nämn en bloggare som verkar lik dig, vars blogg du tycker om? 
på den här kategorien ser jag väl fler oh fler. alltså om man kollar på det jag bloggar om.
  
Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
De tycker väl att det är kul, lika så tycker jag att det är kul att de bloggar :)
 
Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Ja, det tror jag väl :)
 
Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg?
Inte funderat, men publicerar inte allas namn exempelvis.
 
Nämn några saker som du aldrig bloggar om och anledningen till?
Sådant jag inte tycker att alla behöver veta. För att de berör endast mig och ingen annan.
 
I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Självklart är det väldigt roligt när någon skriver att man tagit fina bilder. Visar som sagt mina bilder för att få höra vad andra tycker.
 
Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
Inte lära känna, men veta lite kort om personen ifråga.
 
Har du träffat folk IRL efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Nej.
 
Kan det vara ”skadligt” att blogga?
Det beror ju helt på vad man bloggar om.
 
Bloggar du om två år? i så fall: är ditt bloggande annorlunda då?
Jag hoppas verkligen på det för att kunna gå tillbaka och läsa om mitt liv nu och då och sen även för att se hur jag har utvecklasts.
 
Vad har bloggskrivandet betytt för dig?
Mest positivt!
 
Vad har bloggläsandet betytt för dig?
Mycket!
 
Listan tagen härifrån.li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback