En alldeles för tidig lördag.

så enkelt, slimpelt, avslappnat. huset i Ängelholm - min plats, mitt lugn.
 
Började dagen med att försova mig. Alltid så typiskt mig att försova sig när man ska upp lite extra tidigt... I alla fall hann jag med bussen 05.30 och började jobba 06.00. Skulle inventera en ica-butik och det funkade väl. Helt okej ändå, även om det var alldeles för tidigt för min del. Sen vid 11.00 var jag väl typ hemma, så snabbt som attan gick det! 
 
Nu när jag kommit hem har jag ätit, klickertränat med Alfred och nu ska jag kolla på Sex and the City och käka chips! Ikväll ska jag fira farfar som fyllt 65år och kanske till och med hinner plugga lite - vem vet?!

Om inte annat har jag en pluggardag imorgon. Ska skriva på projektskissen imorgon med Nikkie, MÅSTE sitta med matte d-duggan som vi fick hem och sen om jag hinner (eller snarare orkar) så ska jag göra klart alla hemuppgifter. Så kan man lägga den lediga tiden på annat sen ;) 
 
Hoppas ni får en underbar dag!

Kommentarer
selma säger:

allt bra sötnos ? :)

2012-09-01 | 15:41:07
Bloggadress: http://www.sellmaanetzell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback