En dag med min praktik!

Klockan 08.00
Kommer till praktiken och inser hur vackert dimmigt det är precis utanför, så båda två ställer sig och fotar! Senare packar vi ihop och drar vidare ut på ett fotouppdrag för en sommarkatalog som släpps nästa år! Fullpackad bil var de minnas! Mycket som ska med när man inte fotar i studion som i vanliga fall redan står uppställt!

Klockan 10.00
På någons tomt med världens underbaraste brygga och läge i Jönköping började vi fota de första delarna. Gick man ut på bryggan blåste det huuur mycket som helst, men bilderna blev kanon! Trodde faktiskt ett tag att någonting skulle blåsa sönder, men allt klarade sig!

Klockan 12.00
Matpaus eller ja, snarare brunschpaus. En macka som tydligen blev dygnsur om man inte åt upp den direkt från Subway och Coca Cola. Perfekt brunsch i bilen på väg till nästa fotoställe! Ett tips till er som köper mackor från Subway - ät dem direkt eller köp utan dressing...
 
Klockan 14.00
Nya fotomöjligheter och ännu blåsigare! Slutade med att jag fick sätta mig i bilen för att det blåste så mycket och jag (smart som jag är) fick inte med mig varmare kläder... Dagens tanke! Men vad man lär sig! 
 
Klockan 16.00
Hemma och i matkoma efter vi ätit på en resturang. Proppmätt fortfarande och maten var kaaaanongod!
 
Såhär kan en dag på praktiken se ut - hur kul som helst! Trots att jag inte hade de rätta kläderna så lärde jag mig sjukt mycket och hade kul! Upplevde ett underbart ställe (som tyvärr är privatägt) och trevliga människor! 
 
Nu på kvällen var det körkortsteori och övningskörning som gällde. Har en körlektion imorgon så vi gick igenom de sakerna vi sa förra gången och sedan pluggade jag en massa teori. Det tar sig! Hade dock inte varit helt fel om körkortet satt idag (som det för övrigt gjorde för en kompis respektive - grattis !) men det kommer nog snart! :)

Just nu blir det väldigt mycket uppdaterande om skolan - för just nu är det hur mycket skola som helst! Har bokat möte med en på skolan och ska diskutera framtiden och de ämnena jag läser, så det kan bli intressant. Har även högskoleprovet på väg och en och annan födelsedagspresent som ska fixas ;) 
 
Hej Hå - Let's Gå!

Kommentarer
DIYS säger:

ojD: fina bilder

sv: du måste bara prova kakan alltså, den är hur grym som heeeelst! :D <3

2012-09-25 | 12:15:06
Bloggadress: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback