En ny header och projektarbete



Nu har Nikkie fått upp sin header och såhär blev den! Jag blev nöjd med den och tror hon blev nöjd! :) Jag blev i alla fall nöjd :) Varför bilden är så ljus är dels för att jag tycker att det är snyggt och dels för att annars så syntes inte texten, men tycker det blev snyggt ändå :)
 
Idag på schemat så står mediakommunikation, psykologi, körkortsteori och sedan göra idéskissen till min och Nikkies projektarbete och bygga upp en tidsplan, så vi håller oss inom ramarna för det ;) Är ju sådan som person att jag måste strukturera upp saker och ting, annars blir det kaos. Så det ska bli kul! Tror vårat projekt kommer bli awesome!
 
Gör en lista senare ikväll på saker som hänt - kan va lite kul och jämföra nu och vid jul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback