En sen gårdag och en bil-dag idag!


bild tagen av pappas tjej.

Lördag: 
Det var en dag med ändå bra väder. Träffade underbara Nikkie och övningskörde hem ifrån Mullsjö och sedan på kvällen var jag, Oskar och hans kompis på Expendables 2 - helt okej film faktiskt (mycket humor!). Sen insåg vi att det var tre timmar till nästa buss skulle gå, så vi gick ifrån Jönköping till Huskvarna (ca 7km) och sen fick vi ändå vänta på Lekerydsbussen i 1½h... Skitsamma, vi fick oss en promenad och jag sov väldigt gott när vi kom hem!
 
Söndag:
Vaknade upp jämte världens finaste kille och vi drog oss väldigt väldigt länge innan vi gick upp! Väldigt skönt det också! Blev lite förhörd på lite vägmärken och spelade lite The Sims 3. Tog bussen hem och sedan övningskörde jag och pappa inne i stan och motorväg och lite till. Vi vet inte riktigt vad vi ska öva på, så det blir nu att tagga körningen med körskolan, så de kan ge mer tips på vart man kan köra, för börja kunna vägarna nu ;)
Fotograferade pappas ormar också, väldigt svårt för att i burarna var det jättemörkt och när man tog ut dem blev det alldeles för ljus och då förlorade ormarna färg..
 
Men nu ska jag upp och lägga mig och tagga praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback