I helgen rätar vi ut frågetecken!

 
Idag har varit en såndär lugn dag. Hade matte första passet, mentorspass och sedan projektarbetestid (som gick åt på att fixa inför studenten, se nedan.) och så träffade jag Nikkie på lunchrasten! Den bruden är livet! Efter skolan drog jag ner och mötte Oskar vid biblioteket, åkte sedan hem och lagade kycklingsallad till hela familjen med bror, åkte ut och övningskörde och nu på kvällen har jag läst och tagit igen veckan med pappa. Väldigt fin och mysig dag ändå!
 
Imorgon är det fredag (yesyesyes!) och då ska jag iväg med praktiken, ha samhällskunskap och historia, hem och sedan vet jag inte? Helgen är också ett frågetecken. Fast det är bra ibland - för det brukar lösa sig! Finns alltid något och göra - typ plugga (finns alltid och göra!). Men frågetecknet brukar i alla fall räta ut sig med tiden ;)

Kommentarer
DIYS säger:

fredag! :D wop wop!

2012-09-21 | 17:07:59
Bloggadress: http://diys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback