Risk ettan!

 
Just nu sitter jag och har risk ettan då man sitter och diskuterar om alkohol, droger, stress, trötthet och andra riskfyllda beteenden relaterat till körningen. Den är säkert sjukt intressant och som jag och mina kompisar brukar skämta om: "Det är en dyr fikapaus". Men så länge man deltar aktivt så borde den inte vara några problem! :) 
 
Efter att jag pratat med körskolan om lite olika saker så ska jag upp till apun och vara där tills jag slutar. Sen på kvällen så ska jag träffa Lisa och jag vet inte riktigt vad vi ska göra än ;) Sen senare på kvällen så ska jag plugga igen matte d-lektionen med Oskar :)
 
Hoppas ni får en underbar onsdag!

Kommentarer
Möbler säger:

Goda nyheter, jag gillar din post.such det mycket viktigt att människor life.thanks kram.

Svar: tack :)
Victoria

2012-09-05 | 10:59:21
Bloggadress: http://voxmobler.se/om-oss/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback