En måndagseftermiddag med mig.

 
Såhär sitter jag och pluggar just nu. Jag sitter vid teven och har på Top Model i bakgrunden för att jag gillar och ha lite ljud runt mig när jag pluggar. Det jag pluggar på just nu är en APL-uppgift och uppgiften går ut på att vi ska analysera kommunikationen där man har sin praktik. Så sitter just nu och skriver om den interna kommunikationen - alltså den kommunikationen som utbyts inom företaget. När jag är klar med den så tänkte jag fortsätta med projektarbetet. Imorgon så ska jag och Nikkie fixa det allra sista så vi bara har rapporten kvar sedan och just nu känns det så skönt att stå och trampa i slutet! Så imorgon har vi troligtvis ett slutresultat som vi är nöjda med och som ska åka in på granskning av min handledare.
 
Jag tackar gudarna för min handledare finns! Hon är den som hittar mina små fel när jag blir ordblind och jag blir väldigt lätt ordblind när jag skriver långa texter. Hon är även min mentor, vilket är skönt för då vet hon vem jag är och jag behöver inte bygga upp en ny kontakt. Hon vet hur jag funkar och det är så skönt! Så tack Anna för att du orkar med mina långa texter och min rapport och är det där stödet som jag verkligen behöver just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback