FREDAG!

 
Äntligen är det freeeeedag!
Dagens skola består av samhällskunskap, återkoppling på projektarbetet och historia. Det är så skönt nu och det börjar kännas att det är i slutet av terminen. Fler och fler prov kommer in och inlämningsuppgifter hit och betygssamtal dit. Jag ligger i alla fall bra till och runt mitt mål och det är skönt. Skönt att veta att man ändå går ut med betyg som man är nöjd med. Jag tänkte att försöka få till ett par inlämningar, mer projektarbete och öva inför provet i religion på måndag. Jag ska även försöka hinna med kompismys och pojkvänsmys. Det gäller och planera och prioritera. Har jag lyckats fram tills nu så ska jag väl lyckas sista terminen med? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback