livet på en saltad pinne.

 
Söndag.
Söndag är en officiel pluggdag. Sitter just nu i sängen med en skål med popcorn (dock är den tom.) och med matteböckerna i knät. Konstigt nog så är matematik e inte så svårt som jag tror att det skulle bli - än. Har än så länge haft två lektioner, så kanske inte kan dra den slutsatsen än. Andra saker som jag också ska göra är en analysuppgift i samhällskunskapen, en tidlinje + textarbete på historian, rita cupcakes och fortsätta på projektarbetet och skriva klart synopsisen till mediaproduktionen. 
 
Första matematikprovet är v.6, synopsisen och ljudsagan ska vara klar efter torsdagslektionen, analysen ska vara klar efter fredagslektionen, har planerat upp 4-5 saker som jag ska hinna till v.5 på projektarbetet, tidslinjen och textarbetet ska vara klart v.8 så egentligen är det verkligen ingen stress med någon av uppgifterna. Dock så kör jag på mitt resonomang att om jag gör klart det mesta nu, så slipper jag tänka på det till senare. Gör jag exempelvis alla sakerna som ska vara klart med projektarbetet nu i veckan så kan jag lägga fokusen på exempelvis matten.
 
Att jag inte har tänkt såhär enda sen jag började gymnasiet. Började tänka på det i början av tvåan och det slutade faktiskt med att jag fick gå ifrån flera lektioner, särskilt på slutet - just på grund av det faktumet att jag var klar. Med ALLT i ALLA ämnen. Tror dock inte det kommer vara så nu i trean då det är så mycket annat runt omkring, men man kan ju alltid hoppas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback