Porträttbilder - Syskonbilder

 
Syskonporträtt. 
Lånade studion på praktiken och bjöd dit Nikkie och hennes familj för att fota alla syskonen och här är ett urval av de jag skickade till dem. Det är inte alltid lätt att hålla humöret uppe efter en heldag i skolan/dagis och sedan så ska man fotas och bara det tar ju ett par timmar. Allt som allt är jag jättenöjd med modellerna, bilderna, redigeringen och hur hela kvällen blev! 
 
Vill helt klart låna studion fler gånger och fota fler porträtt. Har alltid tyckt det varit svårt att fota människor. Natur och macrofoton brukar vara lite lättare att kunna kontrollera men man kan inte alltid kontrollera hur människor är - vilket gör hela fotograferingen mycket roligare! Får passa på nu sista terminen på praktiken (och i skolan!) att låna studion och bara fota - fota - fota! Även att jag mer och mer tar med min egen kamera och fotar mer med den... Den har fått en riktigt lång semester nu vid jul så det ska bli kul att komma igång med allt sådant igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback