Det där med att uppdatera...

Det där med att uppdatera går verkligen inte alls så bra som jag skulle vilja. Dels så beror det på att jag inte har tid eller ork när jag jobbat klart mitt pass och för det andra så har jag ingen dator.

För att blogga från mobilen blir aldrig något bra - det är inget för mig. Ingenting blir helt enkelt inte som jag vill. Texten, ordningen, bilderna - ingenting funkar utan min dator!

Men sedan balen så har det hänt en hel del. Jag har:
- tagit studenten
- fått betyg som jag är nöjd med
- fått ett stipendium
- fått två sommarjobb varav det ena börjar i augusti (ett lagerarbete & en restaurang-relaterat arbete)
- börjat planera inför en resa vecka 33
- firat ett halvår med O
- Insett att jag saknar skolan
- Nästan insett att skolan är över och att livet på riktigt börjar nu.

Men när jag får tillbaka min dator i aug/sep så lovar jag en snyggare design, mer inlägg och mer bilder. Men det får dröja.


Kommentarer
ebba säger:

hoppas du får en bra sommar :)

2013-07-10 | 15:35:26
Bloggadress: http://eenilssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback