Dan före dan före dan före långfredagen.

Tisdag idag och det innebär ledighet för mig! Vaknade upp hos O och har legat i soffan hela dagen - bokstavligen! Jag hann med ca 10 avsnitt (varav jag fick se om två för att jag somnade) av Grey's anatomy och sova innan O kom hem vid fyra. Sen lite senare på kvällen så gjorde jag två skisser till projektarbetet och lite annat smått och gott medan O spelade FIFA. Nu ligger vi och kollar på Slovakien - Sverige och äter godis. Imorgon blir det praktik som gäller och det ska bli så grymt kul! Älskar måndagsmorgonen och onsdagar då jag får vara på mitt jobb/praktikplats och göra det jag älskar - fotografera. Nu ska jag koncentrera mig på fotbollen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback