Första dagen denna veckan.

Nu är helgen slut och en helt ny vecka har påbörjats och nu närmar sig både balen och studenten ännu mer. Jag är så sjukt nervös inför dem båda men allt ska nog lösa sig.

Idag har jag jobb från 8-12 och sedan en redovisning i religion innan jag ska bege mig till banken och sedan hem för att fixa med det sista inför projektarbets-mässan imorgon. Så ska egentligen bara sitta hemma och försöka komma på ett finurligt sätt att lösa det sista på. Sen om vädret klarnar upp så kanske jag snor med mig kameran ut och fotograferar - det beror helt på tid och väder.

Men nu ska jag go back to work!

Bilden är ifrån en personalfotografering i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback